Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling binnen Nederland?

Bestellingen binnen Nederland die op werkdagen voor 18.00u zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verzonden. In de meeste gevallen zal je bestelling dan de volgende dag al worden geleverd. Alle informatie omtrent de verzending van je bestelling vind je op deze pagina.

Wat is de levertijd van mijn bestelling in België?

Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag voor 18.00u worden dezelfde dag verzonden. Heb je je bestelling in het weekend geplaatst, dan wordt deze op maandag verzonden. Doorgaans zal je bestelling de volgende dag al worden geleverd. Alle informatie omtrent verzending vind je op deze pagina.

Hoe wordt mijn bestelling binnen Nederland verzonden?

Onze bestellingen binnen Nederland worden geleverd met DHL. Je ontvangt hierbij altijd een track & trace om je pakketje te volgen.

Hoe wordt mijn bestelling in België verzonden?

Bestellingen van onze Belgische klanten worden rechtsreeks vanuit België verzonden met Bpost. Je ontvangt hierbij altijd een track & trace om je pakketje te volgen.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling binnen Nederland?

Bestellingen binnen Nederland worden altijd gratis verzonden.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling in België?

Bestellingen vanaf 20 euro worden gratis verzonden binnen België. Heeft je bestelling een orderwaarde onder de 20 euro, dan betaal je een bijdrage van 2.95 euro aan verzendkosten.

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, wat nu?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een zending vertraging oploopt of zoekraakt bij de bezorgdienst. In de track & trace kun je altijd de laatste status van je pakketje terugvinden. Mocht de bestelling 3 dagen na verzending nog niet bij je zijn bezorgd, neem dan even contact op met onze klantenservice, we helpen je dan graag verder!

Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik besteld heb, wat nu?

Als je een verkeerd artikel van ons hebt ontvangen, raden we je aan om ons even een mailtje te sturen naar onze klantenservice met in de bijlage een foto van het artikel dat je hebt ontvangen. Retourneren is dan vaak niet nodig en wij kunnen dan in de meeste gevallen het juiste artikel alsnog nazenden.

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Als je een kapot artikel hebt ontvangen, kan je ons het beste via de mail naar onze klantenservice even een foto sturen van het product waarop de schade goed zichtbaar is. Aan de hand daarvan kunnen wij dan bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen, retourneren is dan in de meeste gevallen niet nodig.

Mijn bestelde telefoonhoesje / screenprotector past niet, wat nu?

Als het bestelde artikel niet goed passend is voor je telefoon raden we je aan om eerst even te controleren of je het hoesje / screenprotector voor het juiste type telefoon besteld hebt. Mocht blijken dat je zelf een verkeerd artikel hebt besteld, mag je deze uiteraard aan ons retourneren.

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

Mocht je bestelling niet naar wens zijn, mag je deze natuurlijk aan ons retourneren. Dit kan binnen 30 dagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. Je mag het product gedurende 30 dagen volledig uitproberen. Toch niet tevreden? Dan kan je het zonder problemen retourneren, ook als het al gebruikt is.

Kan ik een artikel bij jullie afhalen?

Je bent uiteraard welkom om artikelen bij ons af te halen, dit kan op werkdagen van 10.00u tot 17.00u.
Adres: Parijsboulevard 335,
6135LJ te Sittard, Nederland.

Heb je nog vragen?
Heb je vragen over iets waar wij hier nog geen antwoord op hebben gegeven, of is iets nog niet helemaal duidelijk? We staan voor je klaar om antwoord te geven op al je vragen. Twijfel je over een telefoonhoesje of wil je advies op het gebied van screenprotectors? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!
Klantenservice
Gratis verzending
Je bestelling wordt in Nederland altijd gratis verzonden! Naar België is verzending gratis bij bestellingen vanaf €20. Verzending is bovendien inclusief Track & Trace code.

Lees alle informatie over verzending...
100% tevredenheidsgarantie
Onze telefoonhoesjes en accessoires zijn van de beste kwaliteit, daar zijn we van overtuigd! Toch niet tevreden? Dan mag je altijd binnen 30 dagen gratis retourneren!

Lees alle informatie over gratis retourneren...
Snelle levering
Op werkdagen vóór 18:00 besteld? Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden en is meestal de volgende dag al in huis, zowel in Nederland als België.

Lees alle informatie over verzending...
Vragen? Neem contact met ons op
Heb je vragen over je bestelling of advies nodig bij het kiezen van een telefoonhoesje? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!

Neem contact met ons op...
Producten afhalen op locatie in Sittard?
Haal je producten zelf op en geniet van extra voordelen. We verwelkomen je graag op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur. Ontdek alle voordelen over afhalen via de button hieronder.
Afhalen bij Telefoonhoesje.nl
Gratis verzending
Op werkdagen vóór 18:00 besteld, vandaag verzonden
30 dagen bedenktijd & gratis retourneren
Veilig betalen